1,000 + malam percuma ditebus mingguan dengan mata ganjaran

PETRONAS Twin Tower

Menara Berkembar adalah sekitar 452 meter di atas tanah, dan bersama-sama mempunyai 88 tingkat yang paling digunakan sebagai pejabat dengan lebih cepat di pusat membeli-belah yang besar, Suria KLCC di bahagian bawah. Menara-menara dihubungkan pada tingkat 41 dan 42 dengan langit dua tingkat bridgewhich adalah kira-kira 175 meter di atas tanah dan 192 meter.

Menara Berkembar PETRONAS merupakan bangunan berkembar tertinggi di dunia. Lawatan kini dibuka kepada orang ramai sehingga ke tingkat 86.

Selesai pada tahun 1996, menara adalah reka bentuk oleh Cesar Pelli & Associates dalam persatuan dengan arkitek KLCC. Menara Berkembar dilengkapi dengan state-of-the-art kemudahan komunikasi, dan ia adalah satu mercu tanda negara dan simbol kemajuan dan pencapaian Malaysia sebagai bertaraf dunia baru muncul ecomomy.

Tempat-tempat menarik lain di dalam dan di sekitar Menara Berkembar PETRONAS adalah, Suria KLCC, PETROSAINS, Galeri PETRONAS dan Dewan Filharmonik PETRONAS.

PELAWAT HARI:
Hari Selasa hingga Ahad (ditutup pada hari Isnin)

MENGUNJUNGI JAM:
9:00-21:00 (DITUTUP dari 13:00-14:30 pada JUMAAT)

tiket
Kaunter tiket dibuka 8:30-08:30, Selasa hingga Ahad.
** Pengeluaran tiket adalah berdasarkan kepada "first come, first serve" yang

Untuk maklumat lanjut tentang jadual diskaun, sila hubungi (+603) 2331 8080 atau email kami di This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it atau layari laman web: www.petronastwintowers.com.my/

Cara ke Sana

Dengan Jalan:
Menara Berkembar Petronas terletak di antara Jalan Ampang dan Jalan Raja Chulan. Ia juga terletak bersebelahan dengan Hotel Mandarin Oriental dan sebaliknya Ascott.

Dengan teksi:
Banyak dan mudah, teksi adalah cara yang popular perjalanan. Selalu meminta pemandu untuk menghidupkan meter tambang sebelum perjalanan anda. Teksi dengan mudah dapat menurunkan Anda di sekitar pintu masuk utama Suria KLCC

Dengan LRT RapidKL:
Berhenti di Stesen KLCC (talian KJ10- Ampang)

Dengan bas Hop On Hop Off:
Berhenti di no. 23 (KLCC)